SKUPINSKA VADBA V DVORANI 1

Najhitrejši način oblikovanja telesa in izgube maščobe.

Ste med tistimi, ki bi radi imeli čvrsto telo z lepo oblikovanimi mišicami, vendar se vam zdi vadba na fitnes napravah dolgočasna in osamljena? Potrebujete nekoga, ki vas bo motiviral in nadziral vaš trening? Potem je WTS (vadba s prostimi utežmi in lastno težo) odlična za vas! Za vse, ki že dolgo tavate v “megli” najrazličnejših programov in še vedno niste dosegli želenih rezultatov, poskusite z mednarodnim programom skupinske vadbe s prostimi utežmi!

WTS® je sestavljen iz več različnih vadbenih programov s prostimi utežmi, ki se razlikujejo glede na uporabljen princip treninga in rezultate, ki jih s posameznim treningom želimo doseči:

  • WTS® LIFT 1 predstavlja osnovno stopnjo, na kateri izvajamo predvsem osnovne vaje z lastno težo in prostimi utežmi. Izboljšujemo predvsem vzdržljivost v moči, in sicer tako da uporabljamo manjše teže in večje število ponovitev. Lift 1 program je ves čas enak.
  • WTS® LIFT 2 je nadaljevalna stopnja, kjer uporabljamo podobne principe treninga, dodajamo nove vaje in variacije ter trening periodično menjamo.
  • WTS® CARDIO je oblika funkcionalnega treninga, ki vključuje vaje aerobnega tipa s športno-vojaškim pridihom, ki jih kombiniramo z vajami za moč z lastno težo oz. s prostimi utežmi. Je zabaven in zelo efektiven trening.
  • WTS® CROSS program predstavlja trening za še hitrejše oblikovanje telesa, hipertrofijo – ob pravilni prehrani pride pri moških do povečanja mišične mase, pri ženskah pa do še boljšega tonusa, oblike mišic, zmanjšanja odstotkov telesne maščobe. Trening periodično menjamo na 8 do 12 tednov. Uporabljamo večjo težo in manjše število ponovitev.

Pozitivni učinki vadbe:

  • povečanje mišične mase pri moških,
  • povečanje napetosti in moči pri ženskah,
  • okrepitev vezi in kosti,
  • izguba telesne teže na račun maščobe,
  • izboljšanje telesne drže,
  • pravilna tehnika osnovnih vaj

Koreografska zahtevnost: nizka

Intenzivnost vadbe – koliko moram biti fit: primeren je za vse generacije, za začetnike in trenirane, saj si sami določite trening z izbiro uteži (za cross se priporoča predhodno obiskovanje WTS-a lift).

Koliko naj treniram, da pridem do želenega učinka? Najboljše učinke vadbe bomo dosegli, če jo obiskujemo vsaj 2x tedensko.

WTS® vadba je primerna za:

  • aktivne,
  • oblikovanje telesa.

Za vadbo potrebujete udobna oblačila, čiste športne copate, vodo in brisačo.

Oktober 2023

Ponedeljek

18:00 - 19:00

ANTIGRAVITY
(dvorana)

19:10 - 20:10

PILATES
(dvorana)

Torek

17:00 - 18:00

JOGA ZA NOSEČNICE
(dvorana)

18:00 - 19:00

ZUMBA
(dvorana)

19:10 - 20:10

BOOT CAMP
(dvorana)

19:10 - 20:10

FUNKC. TRENING
(ženske in moški)

7:30 - 8:30
16:00 - 17:00
17:00 - 18:00
18:00-19:00
19:10 - 20:10

FUNKC. TRENING
(ženske in moški)

Sreda

06:30 - 07:30

JUTRANJA JOGA
(dvorana)

10:00 - 11:00

POWER STRENGTH
(dvorana)

18:00 - 19:00

ANTIGRAVITY
(dvorana)

19:10 - 20:10

WTS
(dvorana)

17:00 - 18:00
18:00 - 19:00

Četrtek

16:45 - 17:45

ATIGRAVITY YOGA
(dvorana)

17:00 - 18:00

PILATES
(dvorana)

17:00 - 18:00
18:00 - 19:00

FUNKC. TRENING
(ženske in moški)

18:00 - 19:00
18:00 - 19:00

KROŽNI TRENING
(dvorana)

19:10 - 20:10
19:10 - 20:10

BOOT CAMP
(dvorana)

Nedelja

18:00 - 19:00

JOGA
(dvorana)

19:00 - 20:00

WTS
(dvorana)

Cenik skupinskih vadb velja tudi za skupinske vadbe preko ZOOM-a.