SKUPINSKA VADBA V DVORANI 1

Trening, kjer ženske kalorije kurimo na kvadrat in se hkrati zabavamo.

Draga ženska, odločili smo se, da naredimo efektivni trening v dvorani Thor samo zate. Gre za obliko treninga, ki izhaja iz funkcionalnih gibanj, ki spodbujajo razvoj celotnega telesa in vseh motoričnih sposobnosti. S treningom tako ohranjate in razvijte vzdržljivost, moč, ravnotežje, koordinacijo in gibljivost.

Funkcionalna vadba je dinamična vadba, ki vsakič znova predstavlja nov gibalni izziv. Med vadbo bomo določena gibanja pospešili, upočasnili, spremenili smer, se spet ustavili, se borili s silo gravitacije, silo trenja in z lastno težo. Gre za različne principe treniranja za celo telo, delo po postajah, atletske vaje, stabilizacijske, ravnotežne, koordinacijske vaje, ….

Pri funkcionalnem treningu aktiviramo več mišičnih skupin in sklepov hkrati. Gre za vadbo, ki porabi do 30% več človekove energije kot klasična vadba na fitnes napravah. Velika poraba kalorij pozitivno vpliva na anabolni učinek v telesu. Telo postane ob takem načinu treniranja bolj vzdržljivo in ima zato manjše tveganje za morebitne poškodbe v športu in vsakdanjem življenju. Najpogostejše oblike vaj so vaje za stabilizacijo, vaje za ravnotežje (npr. z uporabo žoge), vaje za pravilno držo in postavitev trupa, vaje na različnih ravneh (potisk žoge, dvigovanje uteži, metanje predmetov) in vaje z uporabo raznih pripomočkov – kettlebell, palice z utežmi, elastike, drogovi in podobno.

Vadba je primerna za vse, ne glede na starost in telesno pripravljenost, saj se večina vaj izvaja z lastno težo, prav tako pa tudi v kombinaciji z nekaterimi rekviziti, s katerimi z usmerjenim treningom vplivamo na izboljšanje kritičnih predelov telesa in poskrbimo za lepo oblikovano in predvsem funkcionalno telo. Primerna je za vsakogar, ki želi izboljšati funkcionalnost svojega telesa in se napolniti s pozitivno energijo.

Cilji:

  • izboljšanje telesne drže,
  • večja stabilnost telesa,
  • čvrsto telo,
  • večja funkcionalnost telesa,
  • manjše tveganje za poškodbe,
  • pridobivanje moči in vzdržljivosti,
  • izboljšanje koordinacije in ravnotežja,
  • izguba odvečne maščobe,
  • zabava.
Urniki in ceniki